четвъртък, септември 24, 2009

Н'екви шибани трамваи!



Тик-так,
ставайте дечица,
мама ви донесе,
сто кила таша...пката ми пааадна!

Това нещо на видеото се случва под моята тераса днес в 8:30 сутринта!!
Да, знам. Хората обикновенно по това време пътуват за работа, но аз не съм обикновен човек... т.е. аз съм обикновен човек с необикновенно работно време и като такъв си имам права!!!
Ако и утре бъда събуден по подобен брутален начин ще започна да ги замерям с яйца! И без това имаме много.

P.S. Предполагам, че като пуснат трамваите ще започна да ставам в 4:30. К'во се оплаквам...

4 коментара:

Momchil каза...

аааа, брутално

ама всичко е в името на всеобщото благо, с тоя трамвай ще може да ходиш до метрото след някоя година :)

Milen каза...

not cool!

Bla каза...

бахти садистите

Злото прасе каза...

София-атрофия...
дограма батенце, в нова дограмица шумоустойчива ще трябва да инвестираш... и да поискаш замерване на шума в квартирата, да покажеш десетократното превишение на шумовиете норми и да осъдиш общината - в един идеален вариант филмиран от Клин Истуууд с Мики Рурк в главната роля и Владимир Баксанов второтепенна - с оскар за дебют.