неделя, септември 13, 2009

6 в 1

Отново дълъг период на застояване. Исках да пиша за много неща. Половината вече съм ги забравил. Интернета ми спря тотално за една седмица, поради което се наложи така дългоочакваната смяна на провайдъра. Сбогом Надежда.нйет! Здравей Кейбълтел! Внимавайте да не ме разочаровате!! Миналата седмица пък имах доста работа по списанието и имах време общо взето само да убивам страса с алкохол като се прибера вечер от офиса в 10:30ч.
Затова сега ще нахвърлям хаотично разни неща, за които се сещам.

ПОСТ !
До там и обратно

Миналата ходихме до Русе. Перидаьом сведения с горада Русе на река Дунайев. Шон шо жмо.
Не бях ходил там от 2001г. когато си взех дипломата за завършено вишу магистърска степен и започнах да се представям като инж. Баксанов. Баксанов... инженер Баксанов.
Града се е променил много. Някои места почти до неузнаваемост. Като полянките пред университета. На тяхно място в момента са изникнали кооперации.
Видяхме се и пихме със семейство Колеви. Беше ГОРЕЩО! Бях забравил какво е. После дойде бурята и стана студено.
Писаха ми акт за превишена скорост. Въпреки това се радвам, че се върнах отново там.
Ето и снимките:


ПОСТ @
Банята

Започна и дългоочаквания ремонт на банята... преди 2 месеца. Но за това по-подробен пост когато е напълно готова.



ПОСТ #
Селска идилия




ПОСТ $
Фук-фук

Участвах във фото конкурса на McDonalds Моето място в България. Не се класирах на нито едно от първите места, но пък ми одобриха 2 снимки, които участват в изложбата на моста на влюбените до... утре.



ПОСТ %
Jaws

:)))






ПОСТ ^
Shape Heart thumb



Май не бях писал, че си купих колело в началото на лятото... Drag Ontario Team edition. Много съм доволен от него. Само дето ми излизат плюски на дясната ръка от него. Но това вече няма да се случва, защото си купих ръкавички ;)
Ето как от едно каране без ръкавици може да ти излезе плюска във формата на сърчице... SWEEEEEEEEEEEEEEEEEEET :)))

4 коментара:

Анонимен каза...

Добро решение за ръкавиците. Другото е по-удобни хватки (тези гумените как се казваха там)

С.Н. каза...

Mislq, che poznavam momicheto ot "Banqta"...

Buksy каза...

Това е жабата. По-малката и по-зелената ми сестра :))

sis каза...

И нека да е лятоооо :)

Нали не си дал 18 лв. за да гледаш безумния цирк с безумната желязна акула?!

Ееее, бъркам ли се или нищо не си споменал за Пирина?!

bingsi