сряда, юли 15, 2009

Сезона на безумията


Тази седмица пак започнах да сънувам глупости. Обикновенно сутринта вече нищо не помня (и явно по-добре), но остава онова това-не-може-да-е-истина чувство.
Тази сутрин се събудих някак си погнусен и втрещен. Изчаках около 10-тина минути, за да ми се размие съня и влязох да се къпя, вече не толкова стрестнат от душа и нещата, които биха могли да се случат в една баня, в някоя паралелна действителност.
Ето и съня:
Докато се любувам на обливащата ме вода от канала започна да си преправя път една хлебарка! Ха! Гад мръсна! Къде си мислиш, че отиваш?! Хванах слушалката (нямаме слушалка в нашата баня) и насочих струята към натрапницата. Вместо да пропълзи обратно, гадината не само, че излезе цялата ами започна и да се кефи на водата. Обръщаше едната после другата си страна, разперваше крилца, така че струята да измие хубаво плешките и, пърхаше доволно с антенки докато в един момент без да се усетя беше придобила размер на тримесечно пони. Тогава ми направи и своето предложение (телепатично).
- Хайде да правим секс...
- Хъх! Ти си хлебарка!!
- Хайде, моля те. Толкова е хубаво.
- Кое?! Да го направя с хлебарка ли?!!!
- Ще ти направя свирка.
- А не, не, не!!! Ти си... толкова си ръбата и остра... ОСВЕН ТОВА НЕ СЪМ СОДОМИСТ!!
- Не се притеснявай, аз не съм животно, аз съм насекомо.
Събудих се! ОХ! ЪХ! Кошмар!

Явно нещо не ми е наред. Сигурно ми трябва повече секс... или по-малко? Или просто трябва да посетя специалист. Как ли би реагирал един специалист ако му разкажа нещо подобно?
Разгледах разни съновници в нета и си направих самоанализ.

"Ако видите хлебарки в съня си, означава че имате нужда от промяна и пречистване на духовния си и емоционален образ. Трябва радикално да промените важни аспекти на живота си."
Това добре. Съгласен съм. Имам нужда. Но защо не излязоха поне 2 от канала?! Явно не е това.

ХЛЕБАРКА - Ако сънувате или убивате хлебарка - досада, ако са много - неприятности.
Хммм. А ако правя секс с нея? Сигурно се тълкува, че ще правя секс с хлебарка.

ХЛЕБАРКА - Много пари.
ХА! Бинго! Е, това е моето тълкуване :)))
Вече се чувствам някак си по-спокоен и по-нормален. Но имайки предвид съня явно ще прееба многото пари... или по-скоро ще съм на път да го направя :)))

И за да е по-пълноценен поста ще ви предложа да се позабавлявате с Малката хлебарка :)))

P.S. Честит ми имен ден. За пръв път от 31 години насам някой ми го честити. И то не един а цели 3-ма души. Благодаря :)

4 коментара:

Milen каза...

брат, и аз миналатяа година разбрах, че съм с имен ден. На мен дори на две различни дати ми го честитиха.
насекомите вярват на всичко, което кажат по шибаната телевизия.

С.Н. каза...

според науката, се било казвало СОДОМИТ, а не содомиСТ ;)

Bla каза...

Mate, връчвам ти поредния златен медал по култовост. :)

wicky каза...

А, шо не каза, че си имал имен ден бре :P Ми честито пък! И повече пари и по-малко хлебарки... Аз пък мине не мине и сънувам нашествия (на какво ли не) и то в различни интересни комбинации от филмите, които съм гледала.. Явно напоследък липсват такива филми :)