вторник, юли 07, 2009

Размисли върху еволюцията


Днес шефката ми, която има панически страх от кучета ни показа новата си придобивка. Кучегон (доста дебилно наименование, нещо като драснипаликлечица). Та както подсказава името на нещото, това е устройство, което гони кучетата заради високочестотния звук, който издава. Този звук е недоловим за хората, но побърква кучетата. Издава звук от порядъка на 25 000 Hz. Чувствителноста на човешкото ухо е в диапазона от 17 до 20 000 Hz.
На майтап взех нещото, насочих го срещу ухото си и го пуснах. Освен, че чух звука имах чувството, че някой ми заби пирон в ухото, завъртя го и се опита да го забие още по-надълбоко!
Първата ми реакция беше да се изцъкля (WTF!). Пробвах пак. Същия резултат. Шефката и колежката ме гледаха изумено. "Не може да го чуваш. Хората не го чуват!" Е, да, хората. Пробвах и да го насоча към другото ухо (лявото). Там положението беше дори по-зле. Нещо съм се сбъркал с около 5 000 Hz.
Една малка душичка ми каза, че имам суперпауърс (о, йе), но според мен просто не съм еволюирал до света на хората и съм си останал в животинското царство :) Което пък може и да си е плюс ;)

9 коментара:

sis каза...

:D:D:D
В два часа, сама в къщи, не съм се сяла така... :))

Buksy каза...

Стига си се сяла. Пак ли играеш на фермата :))

Unknown каза...

Ха-ха-ха, Мале Бъкси, нещо странно става с твоя организъм,усещаш ли че ставаш все по-печен и по-печен ( за справка Улицата) Изводът е, че явно си имаш работа с Бъксогон!
ваня

wicky каза...

Стигна до момента в който трябва да прочетеш "Кучешко сърце" - на Булгаков... не за друго - ми за да си подготвен, ако случайно почнат странни метаморфози :)

Buksy каза...

Да. Ако случайно започна да се чеша зад ухото с крак :)

Lu каза...

Аз на твое място бих се радвала; горният праг на чуване намалява с годините, значи биологически си някъде около пеленаче, даже преди това... :D

Unknown каза...

Не го взимай навътре. През едното ухо влязло през другото излязло. Е, няма да мислиш за кучки 2-3 дена и ще се оправиш :)

Пачев (малкия)

Buksy каза...

Някои хора още си мислят, че не съм минал умственото развитие на пеленаче, така че това обяснява много неща :))))
Иначе каквото влиза такова и излиза. Не че го взимам навътре то просто само си отива там :))

pa4ev каза...

Ти си човекът - куче