петък, юли 17, 2009

Това е заглавие

Преди 3 дена ми изгърмя звуковата карта на РС-то. В сервиза ми казаха, че понеже е вградена ще трябва да се сменя дъното. Това удоволствие ще отнеме 1-2 седмици... бахти!
Снощи като се прибрах към 12 започнах да се чудя какво съм правил, когато не съм имал компютър. Не можах да се върна толкова назад в миналото. Понеже инсомнията пак ми беше на гости пристъпих към най-отчаяния ход - посегнах към дистанционното! С моята стайна антена ловя първа, втора и трета. По трета даваха "Лесни пари". Безумно тъпа игра, в която участват невероятно тъпи хора, по-тъпи дори от самата водеща, която не млъкна през цялата минута, в която гледах. По втора даваха някакъв сериял в който актьорите говореха на испански и бяха някаква комбинация м/у оринджкаунтита и емота. 2 мин. Превключих на първа програма. Кръвта ми се смрази! Марта Вачкова ме гледаше ухилена от екрана. Бях хипнотизиран от цялата глупост, която ме заля. Не можех вече нито да превключа нито да изгася телевизора. Само гледах. Темата беше за Skype децата. Тези, които си живеят самички в България а мама и тати работят и пращат пари от Испания, Франция, Италия, Германия, Англия, Холандия, САЩ и Буркина Фасо. 20 мин. Две Skype девойки обясняваха как това ги е направило самостоятелни и отговорини (не думай!). Тогава се сетих за това видео и за това колко повече смисъл би придобила телевизията ако постоянно се случваха такива неща в ефир :)
Сещам се за три неща, които могат да заместят компютъра ми.

1. Мога да започна да редя пъзела, който ми подариха колежките от Дея, когато напуснах фирмата преди... 3 години ли станаха?

2. Да отида до славейков и да изкупя всичко, което съм пропуснал в творчеството на Neil Gaiman и така да си запълвам вечерта много по-смислено.

3. Да се отрязвам като куче всяка вечер и така да не се чудя какво да правя а просто да си лягам.

За сега N2 ми допада най-много, но имайки предвид, че сме петък май ще пристъпя към изпълнението на план N3 :)
Наздраве!

3 коментара:

mashine каза...

opitai s kombinacia ot 2 i 3 pii i 4eti kniga :)

С.Н. каза...

1,2 ili 3, nqma znachenie, samo ne posqgai kam distancionnoto ve4e, che stava jalko v edin moment. A i ne se napivai sam ;)...

Buksy каза...

Пиенето и четенето в един и същи момент ми действат като много силно приспивателно :)
Иначе е много по-добре е да четеш сам от колкото да пиеш сам.