сряда, юли 08, 2009

Alice In Chains



Малко предистория:
Навремето в Плевен можеше да си купиш касетки само от Unison, които си бяха чиста проба озаконени пирати. Там можеше да намериш всякакъв вид боклук. Но ако търсиш нещо качествено, което са го слушали шепа хора отиваш в БУНКЕРА! За 2 лв. правеха запис от касетка на касетка а за 5 от CD на касетка ;) смятай. Там за пръв път записах моя DIRT на касетоносител. Първия път като го слушах въобще не ме изкефи. Но понеже бях дал пари го изслушах втори път... май става. След тртетия път започна да ме кефи. След това всяко прослушване проникваше дълбоко под кожата ми и така остана и до наши дни. С ръка на сърцето мога да кажа, че съм ултра фен на тази група.
Когато през 2002 г. научих за кончината на Layne Staley (вокала) се депресирах много повече от колкото след смъртта на MJ наскоро...

Та така. Alice In Chains издават нов албум... с нов вокал. Вижте новия клип тук.
Гледах го. Саунда е същия (евала). Вокала се опитва да направи бледо подобие на Лейни и въпреки всичкия мастеринг нещо липсва.
Layne беше уникален като глас и харизма. Групата вече никога няма да е същата!
Поне да си бяха сменили името, за да стана фен на нова група. Ще ме прощават, но аз няма да съм фен на новите Alice In Chains!
R.I.P. Layne!

И за да разберете за какво говоря ето и два мои любими клипа от миналото, когато Layne беше жив. Предполагам всички ще харесате повече втория клип, но с пърия съм закърмен :)))



1 коментар:

Lu каза...

Хъх, да, и аз разбрах наскоро за новите творения и не съм очарована. Много мразя някой да се мъчи да подменя емблематични фигури, защото Лейн си беше такава. За мен Чейнс умряха, когато той умря; всичко друго ми се струва някакъв изкривен вид animate dead.