вторник, септември 23, 2008

Родопи трип

Не, че ми е любимата планина, но гледайте какво се случва!
В петък пихме у нас... така се случи. Изгледах на Властелина 2-ра и 3-та серия разширените версии. Стана светло и си легнах. След няколко часа Младежа ме събуди и ми вика - аре бе...! нема ли да си миеш колата? ок! добре! отивам да я мия!!
Изпихме по кафенце с негова милост и Явор и бун друм.
1:30ч. след това в чистата си кола потеглих към брадските Родопи. С. Долен. Западни Родопи. По случайност. Непринудено и бързо. в 6ч. вече бях там. Имах чувството, че през целия път бях махмурлия. Мисля си така щото отбих на едно място преди Разлог и си измих очите. Може и да съм си ги измил в софее, но друго си е да спреш на пъкя ин да мидъл ъф да ноуер и да си употребиш бутилката с вода за пиене за санитарно битови нужди - лице!
Попаднах в Шарковата къща. И там иху-аху! После пак на следващата вечер. Само дето през деня минахме през мноооо ... много готини места... села!
Далай Лама казва да ходиме всяка година на ново място!!! Аз си наваксах за 5 години напред.
Това не ми попречи да ям майонеза на Юндола.
А, бе, гледайте :)

Няма коментари: