неделя, септември 07, 2008

Събота вечер


Днес (вчера) бачках до 8 вечрта. Бях много изморен. Мислех да се прибера у нас и да си пусна филм за лека нощ. Криси обаче ми се обади да ме пита какво ще правим. И понеже аз не отказвам изпиване-на-1-бира и казах, че ще ходим да пием бира някъде... По едно време се озовахме в Дон Вито... някъде... Цанко дойде и помогна на Криси с бутилката вино, докато аз изпих 4 бири. Иху! По някое време на Цанко ЕГН-то му се обади и реши да си ходи?!
Докато се чудехме къде ще ходим се обади Младежа. Аре в "Соло". ОК
Дори и те с Пухи си тръгнаха в 3.
ОК! Аз дори не заспивам по това време ама да си тръгнеш в 3...
Както и да е. Беше яко. Пуснаха даже и Депеш!
От там пеша до Хаджи Димитър и аха да си хвана такси и гледам 85 се задава. оооооООООП. Скок та до нас.
От нон стопа литър бира.
Равносметката... 4 бири в пицарията. 5 големи Собиески-та в Соло. Бира за изпроводяк. По пътя още 3 бири. На нон стопа още литър и съм в състояние да пиша. Алкохола нещо не ми влияе. Минавам на хероин! :))) Хе-хе, майтап!

4 коментара:

Momchil каза...

и не се обадихте

Анонимен каза...

Баксанов, кога успя да направиш тази... снимка???

Анонимен каза...

Освен това си пропуснал да опишеш 1...2..3 афтършока (проблизително и примерно - аз имена не помня)+ едно, което гореше с истински пламък и едно, което ми изгори стомаха.

На Младежа -голямо благодаря - последното ме заби... наистина.. а всичко беше толкова хубаво преди това...

m1l3n каза...

Четири малки, пет големи,
светя кат светулка.
В събота си правя китарата на гъдулка.