петък, юли 16, 2010

Massive Attack - позитиви и негативи


Снощи в зала "Фестивална" се състоя, така дългоочаквания от много хора концерт на Масив. Поради ред причини не успях да усетя цялата еуфория на събитието.

Позитиви:
Масив бяха яки. Имаха си и светеща стена, чрез която заливаха публиката с антиглобалистична пропаганда, както и с безмислени заглавия от българската преса, която както винаги е под всякаква критика (Негър иска да опипва циците на Преслава).

Негативи:
"ОРГАНИЗАЦИЯ"! Това е дума в българския език, с която много хора явно не са запознати, опитвайки се да я прилагат на практика.
Пристигнахме пред залата 15 минути преди началото на концерта. Влязохме. Аз бях подгрял прилично с узо и бях изпаднал в онова еуфорично състояние, което те кара да летиш. Нито трезвен нито пиян. Беше ми се отворила ееееейййййййййй такава ГЛЪТКА! С влизането се запътих веднага към бара, за да си взема бира и О! УЖАСТ! Кошмара от спиуит ъф бъъъгъс се повтори. Километрични опашки и пред трите бара, където заспали бармани едвам точеха наливен Tuborg. The fun stop here! Мартина вече беше излязла на сцената и подгряваше Масив. Много бях жаден, затова реших да изневеря на достойнството и егото си (след спирита вече не пия Tuborg) и се наредих на опашка за разредена бира. След 20 минути ми писна и реших да влизам преди да са почнали Масив. Ебал съм ти и бирата. Преди да вляза реших да се изпикая. Пред двете тоалетни имаше също километрични опашки където хората оставяха по 30 стотинки, за да влязат!!!
АЛООООООО!!! ИЗРОДИ МРЪСНИ! Не ви ли е срам?! Дал съм ви 50 лв. за билет а вие ще ми искате и стотинки за кенеф!
Влязох в залата. Същия кошмар от Faithless. Въздух, въздух, ВЪЗДУХ!!! Може ли да правиш концерт в зала без вентилация при положение, че навън беше 30 градуса?! За минути се изпотих целия. Не бях единствения. Навсякъде около мен се носеше онази специфична лепкава миризма на пот. В края на концерта тениската ми беше толкова мокра, колкото след тренировка по бокс. А на тренировките, повярвайте ми, човек МНООООГО се поти. Ако си бях съблякал фанелката и я бях изстискал щях да напълня едно шотче. Искаше ми се всичките, около 4000 човека да си съблекат фанелките и бельото, да ги изстискат в шотчета, и да ги дадат на дебелите свине от "организацията" да ги изпият. Да ги изпият всичките... докато не си изповръщат червата. А това, което остане, да им го набутат с клизма, докато не им избие през ушите!
Иначе по принцип съм позитивно настроена личност :)
Явно задуха се усещаше и на сцената, защото музикантите накрая загубиха хъс. На втория бис изпълниха култовото - Karmacoma. Опитаха и контакт с публиката. Не се получи. Имах чувството, че повечето хора бяха дошли не защото са фенове, а защото е модерно...

Трябваше да се получи нещо от сорта:
М.А.: Karmacoma...
Публиката: WHAT!?
M.A. : Jamaica aroma

A всъщност стана:
М.А.: Karmacoma
Публиката: УААААААААААААААААААААААААААААААА...
М.А.: ...?
втори опит...
М.А.: Karmacoma,
Публиката: УААААААААААААААААААААААААААААААА...
В този момент Daddy G си тръгна от сцената. Явно не му се пееше пред дебили, но 3D го върна и изкараха парчето криво-ляво.
Това само ме навежда на мисълта, че сме много мощна и много проста публика, достойна само да врещи на представления на Bazooko Circus, облечени в музика, която всички щяха да бъдат задължени да слушат ако нацистка Германия беше спечелила войната...

Бързах да изляза от залата, да запаля цигара и да си купя истинска бира.

9 коментара:

Margon каза...
Този коментар бе премахнат от автора.
Milen каза...

Abe publicata si beshe pove4eto fenove (osven moje bi ekolojkite do men deto drashteha pri dopir) no jegata gi beshe sduhala vsi4ki. Siguren sam, 4e i muzikantite sa se 4uvstvali po sushtiq na4in - te bqha v sashtata zala.
Imam edna zabelejka. Saunda beshe zle! Tova mi otne ot udovolstvito pove4e otkolkoto zaduha.

Buksy каза...

Това с Ramstein по-скоро беше едно лекинко жигване към един блогър, който в един негов пост за Ramstein нарече Alice in Chains "симпатични" ;)).
Иначе нямам против момчетата, стига да не ги гледам и да не ги слушам. Не ме кефят.

Да! И саунда беше зле!

Margon каза...
Този коментар бе премахнат от автора.
Buksy каза...

Не дей така с лошо, Юле. Въпросния блогър ми е приятел и е доста в час.

Margon каза...

Аахахаха - хареса ми коментара на Милен. Е, аз съм фен на AIC, при това голям. Ram-фен ме направи Мария и се върнах само да уточня - всъщност тях ги занимават редица теми, но като цяло са по-скоро ангажирани с психиката на индивида и нейните граници, понякога стигащи до твърде мрачни места - темите за текстовете често ги взимат от вестника :D
К'во, к'во, Бъкси :D

Unknown каза...

Аз пък си мислех че Масив вече са демоде. :P
Разбира се, неможе да се каже че съм им ФЕН, но дори аз знам, че след "Кармакома" следва "What?".
П.С Все си мисля че след туй пеят "Джамейка енд Рома"
Селасие ай!

Злото прасе каза...

Мноооого хубаво си го казал, Бъкси... писач от класа си=
стеф4е

С.Н. каза...

Не можах да отида на концерта, понеже не бях в София, но като ти чета описаните негативи оставам сигурен, че всичко т'ва е истина, виждали сме го толкова пъти вече. И шибаната публика - 90 процента от БГ посетителите на концерти - глупави лумпени и наивни "Еуфористи"; те нямат нищо, ама нищо общо с музиката и шоуто, което са отишли да гледат. От разговори с привидно интелигентни мои познати на тема лайв шоута оставам с впечатлението, че "най големият КЕФ" са данданията и светлините, също и излъчването, което имат толковата много хора на едно място. Не може да се очаква от такива "фенове" да участват в игрите, в които се опитват да ги въвлекат артистите...
А относно скапаните опашки и бирата...заеби човече.