понеделник, декември 15, 2008

Jaba rulez


Днес (вчера) сестра ми 2 пъти дойде да ми прави забележка за музиката. Първият път слушахме баба зула и мад професор в 10 сутринта (турски майнета, не е чалга!), а вторият път беше като се събудих в 23:00ч и си бях пуснал Боб Марли (най-великия, Криси).

Сори, брат!
Наистина. Не исках така да стане, просто така се получи. Знаеш, че много те обичам и по никакъв начин не бих направил нещо, с което ... примерно да смутя съня ти :)))
Явно и на комшиите съня съм смутил, съдейки по бруталното хлопане сутринта в 9 преди шкмбето и ракията.
Чували ли сте за сатурновите дупки. Те идват 1-2 седмици преди рожденния ден на човека. Тогава хората изпадат в депресии. Това никога не ми се е случвало. При мен идват след това, особено ако разсърдя сестра ми или ми се обади някой и почне да ми се сърди, че не съм го поканил на партито. И тогава оперираното ми чувство за вина се връща... за малко.
Много се радвам, че се видях с хора, с които не се бях виждал от 7 години. Беше весело. Аз даже мислих да не го празнувам тази година, но никой не ме пита. Просто хората дойдоха :)
Peace & Love
Обичам ви всичките :)
Крис, Йо и Ина ми подариха една книжка с африкаски мъдрости.
И понеже сатурновата дупка дойде, и гледайки много бързо да издрапам от там, се хвах да я чета. И всеки път, като я отварям (вече за 4-ти път) ми излиза:
Когато 2 слона се бият, тревата страда!
Не рабирам, какво трябва да значи, но явно трябва да се замисля, след като ми излиза за 4-ти път.
На Явор възглавницата със спелтата, която ми подари е перфектна! Не съм спал толкова яко от години!
10х Яго.

В момента - Bob Marley - Three litle birds


P.S. на Сашко видеото е брутално яко. Очаквайте го скоро тук

9 коментара:

m1l3n каза...

Dont worry about a thing,
cause every little thing gonna be all right.
Singin: dont worry about a thing,
cause every little thing gonna be all right!

Rise up this mornin,
Smiled with the risin sun,
Three little birds
Pitch by my doorstep
Singin sweet songs
Of melodies pure and true,
Sayin, (this is my message to you-ou-ou:)

Singin: dont worry bout a thing,
cause every little thing gonna be all right.
Singin: dont worry (dont worry) bout a thing,
cause every little thing gonna be all right!

Rise up this mornin,
Smiled with the risin sun,
Three little birds
Pitch by my doorstep
Singin sweet songs
Of melodies pure and true,
Sayin, this is my message to you-ou-ou:

Singin: dont worry about a thing, worry about a thing, oh!
Every little thing gonna be all right. dont worry!
Singin: dont worry about a thing - I wont worry!
cause every little thing gonna be all right.

Singin: dont worry about a thing,
cause every little thing gonna be all right - I wont worry!
Singin: dont worry about a thing,
cause every little thing gonna be all right.
Singin: dont worry about a thing, oh no!
cause every little thing gonna be all right!

sas каза...

:))) {}{}{} Ман, много целувки и прегръдки от мен!!! Да станеш много мъдър, да бъдеш много щастлив, богат с приятели, хубави емоции и любов. Бъди здрав и силен!!!

Sylvia каза...

Да бе! Невярвам около теб да има хора които да могат да ти се разсърдят! И стига с този Сатурн! Това е една от най-красивите планети -http://images.google.bg/imgres?imgurl=http://i.actualno.com/club.bg/files/2006/11/20/a14cd9413d.jpg&imgrefurl=http://science.actualno.com/news_138072.html&usg=__3aPON6JOnb-S9jWbUn3FRNK4En0=&h=360&w=480&sz=13&hl=bg&start=111&um=1&tbnid=LHC--US6ijRdBM:&tbnh=97&tbnw=129&prev=/images%3Fq%3D%25D0%25A1%25D0%25B0%25D1%2582%25D1%2583%25D1%2580%25D0%25BD%26start%3D108%26ndsp%3D18%26um%3D1%26hl%3Dbg%26rlz%3D1W1GPTB_en%26sa%3DN

Unknown каза...

хм..

Анонимен каза...

Малки уточнения:беше 16ч следобед и не съм се разсърдила заради музиката,а заради това,че когато онзи безпардонен тип(адвокат разбира се- какво друго)ме обиди в собствения ни дом ти просто ззамълча!!!И той с цялата си наглост каза "не се стърпях просто"...въпреки тишината!Нека има peace&love,но нека хората носят отговорност за действията си.На теб човек няма как да ти се сърди!Love ya
stuped sista

Анонимен каза...

P.S.Сашко е луд-клипчето кърти!
stupid sista

Buksy каза...

Не си спомням кога те е обидил, брат... Едва ли бих си замълчал. Той, Венци си е малко свиня, така, че като нищо да го е направил.

marieta каза...

Ох, Бъкси ужасен си. Злоупотребяваш с неща, които не ми е приятно!

Buksy каза...

Ти пък от какво се засегна?!