събота, юли 26, 2008

За зомбитата


Тази вечер видях хиляди! Та според вуду разбирането това са хора, умрели и после възкресени от мастер шамана и те един вид, рабираш ли, изпълняват неговата воля. Сигурен съм, че Бла ще ги обясни много по-добре от мен тия работи.
Металика горе долу правиха същото с около... бая хора, които викаха - ААААААААААААААА или МАСТААААААААААААААААА... МАСТА ЪФ ПЪПЕТС, БАЧИ КИКО!
Вечерта пихме бира на езерото Арияна с братята Пачеви и Ради а Metallica ни свиреха старите си парчета. Защо ли? Сигурно защото те са много по-стойностни от това, което са издали след 91-ва година. Или може би защото всеки, който тръгне да залязва прави концерт в БГ. По пътя на логиката те залязват за втори път. Обаче пък... Довлякоха също толкова зомбита колкото и в Пловдив. Да, знам... Един вид не съм си мислел, че има толкова мъртви хора в родината ни (татковината ни), които могат да бъдат възкресени за поредния вуду ритуал далече от Каварна. Rock is dead, man!!! I need some blink blink, boodie shaking... you know... Метъла също!
Металика щях да ги запомна с добро ако се бяха разпаднали след 91-ва година. Но ето, че не съм ги запомнил с добро.
Най-кофтито нещо на цялата работа беше, че покрай барчето където лочихме пиво (пази пиво копеле!) минаха около 3000 човека за много кратък период от време и тоалетната "не работеше" през това време. Не, че ми пречи да пикая в парка по дърветата ама все пак... европейци сме вече... един вид.
Като бях малък си мислех, че винаги ще слушам метъл и ще пуша Мелник. В момента не понасям нито едното от двете. Същото стана и с марихуаната... А бе общо взето човек не трябва да се зарича!

6 коментара:

Svuio каза...

Нищо против, че си се отказал от метъла, но фактът, че една "мъртва" според теб група подлуди 50 000 "зомбита" не може да се сравни с нито един друг изпълнител появявал се наоколо напоследък си е неоспорим. Същата тази "мъртва" и "залязла" група събра 80 000 "мъртви" души на "Webley" миналата година в една също толкова "западнала" страна като Англия. Както и да е, отивам и аз да залязвам със залязващата си музика.

Bla каза...

Свуйо е заклет фен! Внимавай, Бъкс, ше те прокълне! :D

Buksy каза...

Няма да е единствения. Днес вече ме клеха (предполагам, че и вуду са ми направили) за това, че изказвам мнение... и не само :)

Svuio каза...

Е айде сега, няма да се кълнем, аз просто изказах мнение за твоето мнение. Е, добре де, признавам си, издразних се, но вече ми мина :)

pa4ev каза...

Обърни внимание на следното:

"Стадион „Васил Левски” е бил по-натъпкан с повече от 50 000 само 3 пъти. Когато бихме Италия с 3:2 през 1968 за европейското с първи гол на Котков от дузпа под плонжа на Албертози имаше около 70 000. Пак толкова имаше на 7.11.1973 на ЦСКА – Аякс 2:0 и на 17.03.1976 Левски – Барселона 5:4."

Buksy каза...

Явно никой не ме е разбрал правилно, хора.
Не, че не ги уважавам. Напротив. Просто според мен това, което издадоха след черния албум е абсолютна помия, повлияна от... кой знае, продуценти, комерс...
И според мен такива хора не заслужават уважение след като са се продали и не могат вече да изкарат нищо стойностно.
Та това е.