събота, юли 05, 2008

Апатия

Мразя го това състояние. Тотална липса желание да правя каквото и да било. Дори ме мързи да ме мързи. Няма на къде по-дълбоко да се закопая. Мързи ме и да пиша, но пък другата алтернатива е да гледам в една точка докато... докато нещо се случи. Имам и бира, но не ми се пие. Имам и филми, които не съм гледал, но не ми се гледат точно сега.
Миналата събота се прибрах от Атина, но не го отбелязах като нещо важно. Може би, защото вечерта у нас имаше рожден ден на Деси, на Деси рожден ден, рожден... Има снимки.
И така... отегчих се да пиша...

П.С. трябва да сляза до колата да взема нещо, но ме мързи нещо...

3 коментара:

m1l3n каза...

Kontrol - Apatia Seek 'n Destroj.mp3

Buksy каза...

хахаха. евалата, брато. изслушах го целия албум. сега ме налегна носталгия :)))

marieta каза...

:) pishi nov post, togava