сряда, април 30, 2008

Още празници

Отпразнува си народа, еййй...
Задава се поредната седмица на иху-аху, което може да е добре за някои (тези, на които им е останало нещо за харчене след Великден) а за други да не е. Като държавата например, която (да я ебъ в държавата) ще отчете загуби в размер на... на милиони левове. Аз пък ще си седя у нас или просто ще се разхождам някъде без излишни разходи, понеже съм останал с 20лв. до 8-ми. Или както предложи Младежа (и аз приех, разбира се) "да изпием "по една" ракия у тях".
Вече усещам вкус на зелено в устата си и по този повод ще ви поздравя с едно стихче :)

Марули, марули, марули,
безкрайно зелено поле,
сред него стои и се пули
едно възхитено теле.

Хапни си, теленце, хапни си,
марули и свежа трева,
ах, как ми се иска,
да клекна и аз да паса!


П.С. Сасинката май ще се окаже права. Започнах да поствам само преди празници. Дано да греши :)

2 коментара:

m1l3n каза...

Р. Ралин

MicOff каза...

Жаба кара колело
а насреща й- лайно
ха наляво, ха надясно
хоп в лайното прясно....

или


Искам да съм потник
не гърба на млад работник
и да вдъхвам аромата
от гърбината космата

или

Нищо, че е още малка
3 теленца гледа Лалка
От баира я задира
млад и потен бригадира
"Ах, ама си и мамаша!
Лалке, нагледвачке наша!!!"


и още, и още потури, цървули и слама в устата....хвала