петък, април 25, 2008

Идват празници

Вижте сега... не е нужно да четете всичко останало, което съм написал по доле (това е на влашки). Аз като един любознателен човек съм имал общи неща с власите... делили сме си една... Та да ви кажа... моят пра-пра дядо (дедо Ницело) идва от влашко в нащо село (Брест) на бел кон (смятай!) и се задомява там. Оставил е там жена с 3 деца и идва у бугарско и прави още... няколко...
Ама не ми беше идеята това. Днес е петък. Вали дъжд. Добре че не валят жаби както се беше случило в Канзас някъде, защото щях да търча насам-натам и да викам: ЖАБООООООО!
Та значи (простете, но в момента слушам Dead Can Dance...и) чакай да изляза от скобите. Това съм го слушал много напушен в Плевен и е най вкарващата във филм музика ... ЕВЪР! Един вид се връщам към младоста си... Та значи... кво каза?
Да. Весело на празниците и не преклявайте с козунака и яйцата. За жените най-много по 2 наведнъж :))) Първото трябва да е червено! Задължително. А то ще стане такова ако тя е отгоре и е в определен момент от месеца.
Мисля, че саксията ме гледа странно. Сигурно защото и казах, че няма да я поливам 3 дена. Аз и повече не съм я поливал. Тъпо е да ти се сърди саксия. Ще си купя надуваема кукла. Тя не се сърди. Освен това може да гледа европейското с теб... без възражения!!! И никога няма да ти каже нещо глупаво от рода на - Ох,... боли ме глава... остави ме... утре ставам рано... и тем подобни.
Искам да напиша нещо във феминисткия блог дето Бла ми го прати, обаче мисля, че ще е грубо. Още не се познавам добре, за да пиша във феминистки форуми. Един вид ако пиша ще са само глупости според тях, но според мен ще е самата истина!
Днес получих 5-те книжки от "Хрониките на Спайдъруик". Колежката ме пита - ти ли ги четеш тия книги?!
Да! Аз ги чета! Там поне всичко е ясно. Доброто е добро а злото е зло! В чистата си форма. А в нашия свят всичко се прави на нещо друго и човек не може да прецени точно как да постъпи в дадена ситуация и дали е правилно решението, което е взел. Всяко нещо си носи маската.
Светът не е това, което искаме да бъде. Той е това, което е! И въпреки всичките ни усилия той ще си остане такъв поне за сега... Искренно вярвам в еволюцията, и че някой ден ще сме способни да се обичаме достатъчно, за да не виждаме никога повече това:



P.S.
Всеки път като го гледам това (Baraka) и ми иде да се разрева. Много е истинско.
Dead Can Dance rulez все още :)
Вокалните партии се изпъляват от LISA GERRARD.
Гледали сте "Гладиатор" нали?
Там тя прави музиката и изпълнява вокалните партии. Не съм много сигурен дали повече ме впечатли филма или повече музиката... Вие преценете.
Учила е пияно, китара оперно пеене ... предполагам и друго...
Ето един пример как свири на ... на нещо с некви пръчици...

3 коментара:

Анонимен каза...

Брат,пра-пра дедо се е казвал Ницол(добре, 4е имаш осиновена сестра да ти знае историята на рода:D);)А dead can dance рулират мноооо и до сега не спирам да ги слушам ммммммммммммм мммммммммм лиру лиру тиру лируу.Peace&love :)

sas каза...

Ман, ти нещо само по празници пишеш :)))) Обожавам ги тия твои излияния, а най-якото е, че докато ги четох си слушах Dead Can Dance - зациклила съм на тях от няколко дни - просто са най-силните! Ще взема да изгледам пак Барака, но ще гледам да не се депресирам за празниците. Весело на теб и да ги набориш всичките :)))

Momchil каза...

чуй irfan. чак не мога да повярвам че са българи. на 7-ми май ще пеят в "червената къща"
www.myspace.com/irfantheband