сряда, ноември 11, 2009

Skre4 - Кой съм аз* (fan video - edit 1**)



Какво може да направи човек когато е болен? (Или има болничен лист)
а) да лежи
б) да лежи
в) да играе игри
г) (няма г) "г" е да пие, но освен антибиотици чоек няма какво да пие друго...)
д) да прави друго

Захванах се с "д". Разучих позабравения Sony Vegas Pro и според мен си запълних времето много смислено с житейско-битови драми правейки опит за хаотичен монтаж със стари филмчета, социално-битови сцени и много яко парче на Skre4.

Дано да ви хареса колкото и на мен :)))))

* Песента май не се казва така...

** сигурно ще има и 2

P.S. Предварително се извинявам на хората, които посещават този блог само, за да поправят синтактични, правописни и правоговорни грешки, за правописните, синтактичните и правоговорните грешки, които съм направил в този пост, волно или неволно... самосъвокуплявайте се персвинктериално***!!!

*** инж. Зонев

2 коментара:

Unknown каза...

Баксанов, БРАВО! Много гот. И песента е яка и видеото. Евалла.

Sylvia каза...

Клипа кърти, песента забива
Яко! - яко скача, люто бие :D:D:D

VIVA HOME MADE CINEMA!