събота, август 30, 2008

Лека нощ


Laika - Breather


На последък (от неизвестно време вече) не си лягам преди 3. Не заради друго, просто не ми се спи. Преди си пусках филм, който съм гледал и се приспивах с него. Сега си ги изглеждам целите, мия си зъбите, лягам и се въртя около час преди да изпадна в нещо като дремене. Когато страдаш от инсомния никога не си напълно заспал и никога не си напълно буден (Fight Club). По-лошо става, когато има пълнолуние. Тогава в 20-те минути сън сънувам кошмари. Вече им свикнах. Което не означава, че ми е приятно. Слава Богу скоро не съм имал сънна парализа. Това е доста отвратително състояние, в което се будиш от кошмар и си толкова щастлив, че си се събудил и знаеш, че всичко е било само сън, докато не разбереш, че всъщност още не си се събудил и кошмара те връхлита с нова сила в леглото, докато си мислиш, че си буден. В най-добрия случай се будиш след първото фалшиво събуждане. Но понякога трябва да се "събудиш" 2-3 пъти, докато се събудиш наистина.
Дори и да не ми се спи още, мисля да си лягам, защото трябва да ставам след два часа и половина. И ще трябва да шофирам до Плевен. Надявам се да не заспя на магистралата. Или поне не на моста :)

P.S. Laika ги имам от 3-4 години и сега на морето ги преоткрих с пълна сила. Изслушах 3-те им албума в автобуса към мизерна софия, четейки "Танатонавтите" (пазя я Сас :))) ) Перфектна комбинация! Трип хопа е велика музика!

8 коментара:

Bla каза...

(пак от там) "With insomnia, nothing's real. Everything is far away. Everything is a copy of a copy of a copy..."

PS Имал съм 2-3 пъти случаи на "сънна парализа" и е колкото интересно, толкова и ужасяващо. Абе, як "филм".

Buksy каза...

I was the warm little center that the life of this world crowded around.
Друга любима реплика от филма, която ми седи на аватара в скайпа.
И м/у другото, сънната парализа е стряскаща и ужасяваща. Никога не ми е била интересна, you FREAK!!! :)

m1l3n каза...

ebasi

sas каза...

споделям, че сънната парализа е адски гадна - като параграф 22 е, но в света на сънищата подобни явления са умножени по 1000 като усещане за ужас и неизбежност...

Bla каза...

Да бе, гадна е... Ама има нещо мно'о яко в нея, не знам - аз съм сбъркан. :D

Анонимен каза...

Толкова често ми се е случвала таз парализа,че вече мога да я контролирам-неповторимо усещане-само не трябва да се оставяш на първоначалната паника и става интересно;)

Анонимен каза...

Паниката е най-страшното нещо в подобни състояния. Напоследък няколко пъти ми се случва да се будя с ужасно сърцебиене, поне 120, трепереща и задушаваща се. Прочетох разни неща и излиза, че е на нервна почва (и лекарката ми го каза). Самото състояние не е опасно, но е толкова паникьосващо, че от ужаса се подсилва и удължава - около половин час и повече. Гадна работа. Казаха ми да пия нещо за нервите... а отде тез нерви.. не знам :)

Buksy каза...

И аз щях да те питам същото. От де тия нерви. От работата нема да е. Нещо с домашните любимци ще да е.