четвъртък, юни 07, 2007

The End



Е, ми, това е! Приключих с Дея а във вторник подписвам договор с GPS 4U (Graphic Power Solution a не Global Positioning System както биха си помислили някои :) ). Ще имам страно работно време... от 12 РМ до 20 РМ. Но пък от друга страна винаги ще идвам свеж на работа ;)
Истината е, че много ще ми липсват колежките (някои от тях) и обстановката там. Това бяха едни 2 много идиодски години, за които съм им много благодарен.
Довечера Миленчето има РД, който пък съвпадна и с моето изпращане. До сега винаги много съм се омазвал на тази дата през изминалите 2 години и все съм се вкарвал в приключение като съм си тръгвал от офиса. Тази година ще си хвана такси :) Обещавам!

5 коментара:

sas каза...

Ман, УСПЕХ!!! по пътя нагоре ти пожелавам! Светло бъдеще, шефско място и купища пари!!! :))) На добър час!!!

m1l3n каза...

Недей така, ще ме разревеш.

m1l3n каза...

ICQ-то братле, ICQ-to.

Momchil каза...

омазването не беше ли на 8 март? яко работно време.

Buksy каза...

Миналата година след РД на Миленчето слязох на Ситняково да си чакам последния автобус, който разбира се, беше минал преди доста време и на спирката имаше някакъв младеж, който много ми приличаше на Бозко и реших че това е брат му. Питах го, ти на Бозко брат ли си. - Да. Еми викам аре пеш, то се е видяло, че няма автобус и аз към Свобода ти към Хаджи Димитър.
Не обърнах голямо внимание като ме пита "ами там има ли къде да се спи", както и "Спенс ми открадна гаджето". Но след като започна да ми говори как сатаната идвал да му говори, започна да ми щтрака нещо в пияната глава. Оказа се някакъв бездомен луд младеж. По едно време легна на една пейка и аз се изнесох по най-бързия начин :) Спуууукиииии.