неделя, март 11, 2007

Още по-новите приключения на Бъкси

Снощи с Цанко бяхме излезли на по бира в бар на края на вселената. Тръгнахме си рано. Седяхме и си чакахме автобуса на Лъвов мост. По едно време едно кошче се запали. Гледахме го умно известно време и накрая взехме много важното решение да го изгасим и да дадем пример на останалите граждани, как е правилно да се постъпва. Понеже бирата беше в мен, пристъпих към кошчето и започнах да го обливам. След това нещо каза "ПУК" и нещо ме обоцка по обратната страна на дланта. Докато се осетя какво става цялата ми ръка беше в кръв. Докато си кажа "ибах маа му" вече имах прилична локва в краката си. До сега не бях виждал кръв как изтича на талази. Нещото което ме обоцка ми беше срязало вената и то доста надълбоко. От там в Пирогов с едно такси, където реагираха много бързо хората. Промиха и превързаха. Цанко също много ми помогна, за което съм му благодарен. Жалко за новия ми панталон. Целите ми крачоли са в кръв. Имам петна и по якето. Пфу. Трудно си боравя с пръстите все още. Сигурно съм засегнал някоя жила. И какви цигарки свивам не е истина :)
Сега вече като минавате през лъвов ще знаете от какво е кървавото петно до кошчето :)
Изводът:
Следващия път пий до никое време и си хвани такси :)

6 коментара:

gogi4 каза...

Като бяхме по-малки имахме в училище нещо като клуб, кръжок или как там му се вика "Млад огнеборец". Аз не се записах. Струваше ми се малко глупаво. Обаче там май точно това тренираха - палеха кофи за боклук и после ги гасяха. Явно ти също не си се записвал на подобни мероприятия...
А за това, че ти се случват разни нелепи и абсурдни неща, не се притеснявай. Това нарочно е така.
Ето, например сега ти знаеш много повече за гасенето на кошчетата за отпадъци, от колкото всички мои съученици, които една цяла година ходиха на извънкласови занимания по огнеборене. ;)

Momchil каза...

казват, че поуките (experience?) са важни. като стана дума за пиене, днес пак беше повдигнат въпроса за дълго обмисляното посещение в русе... reopru?
;)

Анонимен каза...

мисля, че ти е направена магия, батка. мисля, че си уручасан. Требе червен конец на пустиняка да си вържеш
-пачев-

Buksy каза...

Това са глупости , бе, Пачев! Склонен съм да вярвам, че тия неща сам съм си ги причинил, заради състоянието, в което се намирам. Това, което сам си направиш никой не може да ти го направи. Важното е, че вече бързо влизам в час, нещата започват да си идват на мястото и всичко е наред. Но ви моля и вас. Не си мислете, че съм карък, и че ми е гадно и тем подобни простотии. Дайте по-позитивно в мислите си за мен. Дори и да не вярвате, това много ще ми помогне! Сговорна дружина - планина повдига! Аре, дружина... ДАВАЙТЕ :)

П.С. Иначе Гецата е прав. Горящите кофи - за огнеборците :)))

Злото прасе каза...

Аз мога да те повдигна невръстни ми огнеборецо с моя лост. И теб и планината на куп. Не ти трябва дружиназа тази работа. Освен ако не се падаш по груповите изпълнения.
Едно прасе, но много възможности...z

stnle каза...

огън, кръв, пирогов... това е знак, че джихадът наближава! ти си новият пророк бъкси!