сряда, декември 13, 2006

И пак...


Та к'во беше значи... здраве, късмет, любов, да бъда обичан, коли, жени х100 (не знам кво ше ги правя 200 едновременно), ъъъ... пари... с възрастта почва да ме гони склерозата и забравям. В 7:30 тая сутрин ми пожелаха и много наркотици! Хората са се сбъркали. Вече не е като едно време. Не ми трябват много наркотици. Трябват ми достатъчно наркотици и да са качествени, и натурални за предпочитане. Но най-вече искам да съм здрав. И пари искам. И кола. И колело (велосипед). И да си направя ремонт на банята. И да си ъпгрейдна пецето. И нови автомати. И... благодаря ви, че се сетихте за мен. Обичам ви!... in not that gay way :)))

3 коментара:

Злото прасе каза...

И аз те обичам. In my way :)+<

Жив и здрав бета! бате де...

sas каза...

:) Лелеее, ман, последни 20 викаш, а!?! Не се излагай - та ние сме безсмъртни!!! :))) Айде, берекет! (както казва едно зло прасе;) Да си жив и здрав, много богат и все така палав! :)))) Целувкииииии

stnle каза...

Mnogo ku4ki i turski liri v djoba!