вторник, октомври 24, 2006

World of Warcraft


Значи всичко започна след като изгледах 8-ми епизод от 10-ти сезон на South Park. Там действието се развиваше във виртуалната реалност на World of Warcraft. Добър епизод! Успя да ме зариби по RPG (Role-playing game) игрите. Най-просто казано това е игра в която играят реални хора, закачени на даден сървър и там правят разни неща... Правят магии, бият се или не се бият... (Момчил би го обяснил по-добре).
Изтеглих си играта (има я във www.arenabg.com и http://torrents.linkos.bg) и след 2 дневна борба успях да я подкарам и да се закача на сървъра на http://wow.nefelin.com. Това стана снощи за моя голяма радост и за нещастие на Ети.
Създадох си герой - нощен елф клас крадец от страната на алианса. Чудех се как да го кръстя и Ети предложи "sdfghjkl" минавайки с едно цеде по клавиатурата. Не ми се стори добра идея. Не отива на елф да има само съгласни в името, все пак! Втория опит на Ет се оказа по-сполучлив. Използвайки същата техника на имеизбиране се спрях на името "Ru". Постно, но върши работа.
Първия ми куест беше да избия 4 глигана и 7 неща дето приличат на големи котки. За тях ще получа некви брони.
Та така.
Ако някой желае да се присъедини заедно с мен в света на World of Warcraft, да търси в град Teldrassil белокос елф на име Ru.

3 коментара:

Momchil каза...

думата всъщност е MMORPG (massively multiplayer online role-playing game) щото нещата стават онлайн...
;]

Momchil каза...

и още нещо като отговор на един твой по-ранен въпрос

"Blizzard actively collaborated with the South Park animation team in the making of the episode. The episode drew 3.4 million viewers, making it Comedy Central's best midseason premiere since 2000."

m1l3n каза...

аз ще се регна, като полицай и името ми ще е като на ченгето психопат от prison break, и ще бутна кряадливияти задник зад решетките.
Viva la revolution!