понеделник, септември 25, 2006

Делници-понеделници


Днес преди обед нещо започна да ме тресе. Притесних се, че може да е вируса, който върлува напоследък по всички и ги кара да повръщат и да серът като обезумели. Колежката Анна ми даде да пия Нурофен стопколд, въпреки увещанията ми, че довечера мисля да се лекувам с алкохол и чесън. Каза ми да изпия 2 хапчета и на всеки 2 ч. по 1. 30мин. след удърната доза (първите 2 хапчета) почувствах отпускане, безгрижие и трудности при концентрация :) ммммм. Ай лов нурофен. Като странично действие треската ми поотмина. С нетърпение чакам следващото хапче :)

2 коментара:

Злото прасе каза...

Фармацията е спасителка на нацията!!!
Така че гълтай смело, хапчето дебело!
Но все пак имай едно на ум и две зад ум... аптеката не ти е ЦУМ.

п.с.
Случайно да имаше сърцетуп след поглъщането на хапчетата?(http://www.actualno.com/news_17803.html) С какво ги погълна? С вода или с невода?
Недей се самолекува, а ела при руския кожен доктор, да те инжектира със серума на щастието.


Фармацио, ти майко мила
що хапчета си народила
зелени, синички, червени
горчиви, сладки и солени
Едно да вземеш, две да глътнеш
не ще се ти от болест гътнеш
най-много малко да повръщаш
и после трудно да преглъщташ.
Но туй страничните ефекти
са малки по процент дефекти
така че гълтайте без страх
таблетки, капсулки, та даже и на прах.

stnle каза...

ей Бъкси, прегледай си и очите. Едното ми изглежда подуто. на мен една позната ще ми ги прави сини моите, понеже направих 3стр. комикс за нея и е груб. Очите правят борбата, а денят се познава откъм гърба. Три дни яли (гъби), пили (хапчета) и се веселили!