петък, август 04, 2006

Край на отпуската!

Депресия! Бахти к'во ми е гадно в шибаната София! Направо ми се реве мааму дееба! Преди около час слязох на централна гара с двуседмична брада (в случая брада е силна дума. Забелязах, че за 2 седмици имам само някво катинарче с около 2мм космърляк) и не виждал истинска баня от също толкова време. На Пирин беше страхотно и по-екстремно от друг път. Много съм доволен. И въпреки, че не съм голям почитател на морето с ръка на сърцето мога да кажа, че на Иракли беше невероятно. Скоро ще кача снимките и ще опиша по-подробно за пътешествието ни.
А сега ше пусна пералня и ше се изкъпя преди да са ни спрели тока...

5 коментара:

Momchil каза...

а тъй, давай снимките...

и ако не си разбрал, вчера правителството наложи едногодишна забрана за строителство в иракли.

sas каза...

Добре дошъл, ман, в гнусната и задушлива София. Кво да ти кажа - радвай се, че си си махнал главата из пирин и морето, дори за малко..., а връщането обратно е винаги адски криво и тегаво..., ама да го ебеш, нема друг начин.. всъщност има - взимаш си четката за зъби, един кибрит и нож и забиваш на някой остров-демек, прайш се на LOST ;)))

Buksy каза...

По-скоро, не взимам нищо а всичките пари ги инвестирам за билет до Австралия и минавайки над над бриерния риф съботирам полета и някъде там вече съм съгласен да натискам едно копче през 106 сек. следващите ми оставащи години... май...

stnle каза...

и аз като се върнах от тридневния си престой в Созопол исках да избия колегите и клиентите и да ида обратно! Жалко, че парите свършват в един момент :( Но пък от друга страна, Созопол ми писна за 3 дни и мисля да ида във Варна следващия път...

Buksy каза...

Върви на Иракли, братле! Там нема писване! Вземи си и спрей против мутри, м/у другото!!!