четвъртък, юни 29, 2006

Депресия на деня

Buksy is fuckt up!

Баси гадното! Много съм депресиран :( Оказа се, че и двете ми растения тази година са мъжки. Т.е. тая година хоум гроун нема да се пуши. И друга година се е случвало да има по един мъжки, но два...!!! Както казва Йемича - много уйове напоследък се въдят покрай теб. Нямам думи просто. Майката природа се подигра с чувствата ми. От сега нататък ще си хвърлям боклука през терасата, ще изливам петрол в морето и ще унищожавам застрашени видове, докато не възвърна равновесието. РИВЕНДЖ!

6 коментара:

Анонимен каза...

Ман, не тъгувай - заради такива уйове други хора гледат по цели плантации и нема мъжко, нема женско - сичко е първа класа :)))) та да има и за нас, като ни излязат уйовски растенията :)

Злото прасе каза...

Мен ако питаш (а питаш ли ме мен, а?) цялата работа е едно театро от твоя страна. ААА УУУУ да ни фърлиш прах в очите, а после се отрежете като марсианци и да хванете далгата бухалка към страната на куците таралежи. Ама няма
няма бате, сержант Прокопиев гледа, гледа и мисли, като машинка за сладолед му е главата, а мислите като сметанов с ягодов крем. Само чака да мине двойката със съмнителен битов манталитет и да и покаже отбивката за Мало Бучино, а там смея да твърдя, по данни от пресцентъра на Годечката управа, никак не е слънчево особенно в сряда и четвъртък.
Разбирай ме както искаш, но си опичай акъла момче.

stnle каза...

Баси, пак ще дишаме само лепило зимата.

gogi4 каза...
Този коментар бе премахнат от администратор на блога.
gogi4 каза...

Кофти момче, но такъв е живота! При мен се получи много по зле! Растението беше явно женско и имаше приятно лилаво стебло! Но се оказа, че явно растенията не са чак толкова големи любители на азотните торове :( Истинска трагедия!!!
това тук е последната й снимка

Buksy каза...

Е твойто си е за по голям яд. При теб е унищожение от глупост :) Имам един 68Mb PDF - How to grow Mary Jane. Мога да ти го пратя, за да не правиш повече глупости.