четвъртък, септември 01, 2005

Рибогал - част втора

Buksy rulez



Ето го и рибогала подвизаващ се на проекта за корицата на фирмения ни каталог. А коментарите към проектите бяха: "Ъ! Това не става за корица!" От там нататък креативността ми спадна почти до нулата и ме обля приятен мързел. Поради тази причина е на път да се одобри нещо, от което би ме било срам да казвам, че съм го правил. Ама вече хич не ми пука. Искам всичко да свърши! В някой от следващите си постове ще ви покажа и другите разработки и... ЕВЕНТУАЛНО ако има нещо одобрено.
Между другото не взех цялата си заплата :))) Но това не е поради гавра с фирмената политика а защото имам 72лв. сметка за телефон, които ми бяха отнети безпрецедентно от THE BOOS. Друг път няма да говоря толкова ;)

6 коментара:

Momchil каза...

хехе
много говориш бе! не си спомням да съм имал такава сметка от времето, когато бях абонат на м-тел.

Buksy каза...

Ама това е за 2 месеца. Мисля че бива, само дето ми дойде из невиделица.

Анонимен каза...

Da ne vyrti6 na eroti4ni telefoni?
pa4ev

Анонимен каза...

Мааан, за шефката ти не знам, ама аз смятам, че идеята ти е страхотно ненормална и адски много ме кефи! :)))
Рибогалът РУЛЗ! ;)
-сас-

Momchil каза...

мда, за два месеца е ок.

Momchil каза...

между другото пише се boss
;]