петък, март 02, 2007

No Title!

Няма тема. Просто пиша. Чувал съм че облекчава. Напоследък съм се превърнал в циклофреник. От едната крайност в другата. Трудно е. Не знам какво да пиша по нататък за да не превъртя...
Стрелям наслуки:
Ети – човека който най-много съм обичал и най-трудно ще преглътна като загуба!
Ети – човека който ми е причинявал най много болка!
Боб Марли – човека който най много ми помага в момента. ГЕНИЙ НА ЧОВЕШКАТА ДУШЕВНОСТ! В този ми живот съжалявам че не съм му отишъл на концерт. Надявам се да го направя в следващия!
Стоян – човекът който много обичах и след това най много мразех.
Стоян – човекът който се опитвам да разбера, на който простих и който не искам да видя никога повече!
Мартина – човекът в който бях влюбен и на който не споделих нищо за да не загубя Ети.
Сестра ми – човек който не е от този свят. Най-невероятният човек на света!!! Човекът който ще обичам винаги и безрезервно! Сигурен съм че с нея пътуваме от векове!
Деси – сестрата на ети която също много обичм и която най-много ме е изкушавала. Искренно се радвам че не позволи нищо да се случи м/у нас колкото и пияни да сме били. Това е запазило приятелството ни ... сигурен съм!
Пачев – най добрият ми приятел! Обичам го!
Емо – емо истината.
Младежа – един от най-добрите ми приятели който навремето нараних много и за което ще съжалявам винаги в този си живот! Карма! Всичко се връща.
Вероника – фактор.
Бъкси... Бъкси рулз!
Влади – кумец атеист. Негов избор. Въпреки това го обичам.
Религията – християство, мюсулмаство, будизъм. Няма значение всичко е едно и също! Вселената е една!
Иракли – раят на черноморието.
Иракли – най-хубавото ми море прекарано със сашко и стефчето
Пирин – раят!
Сноубордът – чувството че си жив! Макар и с жертви.
Парапланер – ще летя!
Останалите ми приятели които не съм споменал – обичам ги всичките!
Майка ми – обичам я и и благодаря за всичко!
Баща ми – не е съвършен. Не е трябвало да ме бие толкова много като малък за щяло и нещяло. Прощавам му. Обичам го.
Това което пиша – не е самоубиствено писмо (на каквото си помислих че прилича за момент).
Работата - Autojet - това не са хора!
Рени – най-яките свирки!
Музиката – дава криле!
Наркотиците – незаконни!
Алкохола – вреден е в количествата в които го използвам напоследък.
Храната – трябва да започна да ям вече...
Парите - аз пари иам мноу!
Обичам живота. И ще се върна към него много скоро.
Сигурно има още много неща... нека да останат за мен.
Бъкси Рулз!
Аман от тези цикли дееба!
Лягам си...
Мисля позитивно!

8 коментара:

sas каза...

Бъкси наистина рулз! :) Човек открива нови неща в себе си и за себе си в такива моменти! И ние те обичаме, ман! :)

Анонимен каза...

Обичам те!!!
искам да правим любов
пачев

sas каза...

:))))))))))))) Пачеееевввв, къртиш мивкиииии :))))))

Buksy каза...

хахахахаха. изруд! ща скъсам ей ;)

stupid sista каза...

Ei,bato i az mnooogo ta obi4am!ama ti tva si go znae6:)Pyk i mina vremeto za ciklene-to i nqma za kvo ve4e pri polojenie,4e 6y si nameri6 mnooooogo po-qka macka(@ ne se obijdai,ama koit prai taka na bato 6y mu 4upa nosYT! no hard feelings;))

eti каза...

аз вече си ти казах в предния комент и се повтарям, но истината е, че те обичам много и не искам никога да губя приятелството си с теб. радвам се, че и ти така мислиш :)
много ти благодаря за всичко! благодаря ти и за добрите приятели, с които се сдобих покрай теб и искрено се надявам, че ще си останем такива, защото много си ги обичам!
споко, кате :) не ти се сърдя, то т'ва си е истина. за бъкси винаги може да има много по-яки мацки ;)
целувки на всички ви!

stnle каза...

И нищо за любовта към еврейската общност... това е недопустимо и антисемитско!

Анонимен каза...

това за евреите ми хареса.
Време е Буш да се намеси.
Бъкси внимавай могат да определят блога ти за терористичен:)))
Мони